برای حفظ کشور با آمریکا می سازیم! /فیلم نوشت

برای حفظ کشور با آمریکا می سازیم! /فیلم نوشت

 

برخی می گویند با آمریکا سازش می کنیم که کشور را حفظ کنیم. این جایز نیست.

 

 

استکبار ستیزی رئیس جمهور

 

فیلم شجاعت یک رئیس جمهور در کلام رهبر معظم انقلاب

رئیس جمهور در کشورهای مختلف دارای ویژگی های متفاوتی است اما چند ویژگی در میان قریب به اتفاق کشورها، مشترک می باشد از جمله ویژگی شجاعت و تدبّر. یک رئیس جمهور بی تردید باید دارای شجاعت و قدرت لازم در برابر دیگر کشور باشد ، در غیر این صورت حکومت وی با مشکلات جبران ناپذیری مواجه خواهد شد زیرا عدم قدرت و شجاعت وی ، منجر به اِعمال قدرت و دخالت های دیگر کشورها در امور داخلی کشور مذکور خواهد شد.

خصوصیات اصلی رئیس جمهور در ایران

در نظام جمهوری اسلامی ایران، رئیس جمهور بعد از مقام رهبری ، نفر اول حکومت محسوب می شود و از بارزترین خصوصیات وی تقوا ، شجاعت و آگاهی است که باتوجه به هجمه های گسترده ی قدرت های استکباری جهان بر ایران ، اصل شجاعت و ایستادگی از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.

ایستادگی تمام قد در برابر استکبار جهانی همواره باید از اولویت های رئیس جمهور کشورمان باشد. برخی بر این باورند که سازش با غرب به نفع کشورماست زیرا از هرگونه حمله نظامی و غیر نظامی به کشور جلوگیری می کند. این در حالی است که به اعتقاد امام راحل (ره) سازش با قدرت های شرق و غرب ذلت است و هیچ کجا جایز نیست.

حائز اهمیت آن که اگر کشوری بتواند در برابر نیروهای بیگانه و فشارهای سران قدرت ایستادگی کند ، بی تردید راه وابستگی ها را بسته و می تواند با استقلال تمام راه پیشرفت و توسعه را طی کند ؛ در غیر این صورت همواره تحت فرمان مستقیم و غیرمستقیم کشورهای بیگانه خواهد بود. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اجتماعیفرهنگیسیاسیاقتصادیمذهبیتاریخینظامی

تاريخ : پنج شنبه 31 فروردين 1396 | 23:37 | نویسنده : امیر کاظمی |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس